خرید کتونی نایک

یک ورزشکار حرفه ای اولین ابزاری که برای ورزش خود باید به آن دقت کند پوشیدن یک کفش مناسب می باشد. در میان برندهای بسیاری که امروزه وجود دارد برخی از برند ها هستند که از محبوبیت و مرقوبیت خاص و بسیاری برخوردار هستند. برند نایک یکی از آن برند های مرقوب و محبوب در بین تمام مردم به خصوص ورزشکاران می باشد. پس با این وجود خرید کتونی نایک یکی از کار های اولیه ای می باشد که هر فردی برای شروع ورزش خود به آن نیاز دارد.

خرید کتونی نایک

تاریخچه نایک

اما گذشته از ورزشکاران که برند نایک برای تبلیغات خود از حمایت آن ها استفاده می کند، دختران و پسران بسیاری هستند که برای بروز نگه داشتن خود به علاقه بسیاری به انواع مدل های نایک دارند.

درواقع اگر بخواهیم نگاهی به گذشته و تاریخ نایک داشته باشیم اسمی که برای کمپانی نایک از آن استفاده می کند از نام الهه پیروزی در یونان باستان الهام گرفته است. و لوگویی که امروزه به عنوان لوگوی معروف نایک می بینید در سال  1971  توسط Carolyn Davidson  به قیمت بسیار پایین یعنی 35 دلار طراحی شد و شاید خود طراح نیز خبر از این معروفیت و این همه محبوبیت نداشته است. منظور از این لوگو بالهای الهه پیروزی می باشد و نشانه زیبایی را به ما یاد‌آور است. اولین باری که لوگوی مربوطه در سال  1971  طراحی و کشیده شد نام نایک با رنگ نارنجی در بالای این تصویر قرار گرفت. حتی برخی معتقدند که لوگو و آرم شرکت نایک از خود اسم شرکت معروف تر می باشد.

خرید کتونی نایک

کتونی نایک اصل

کتونی نایک از آنجایی که مجبوبیت و مرقوبیت بالایی دارد، در سرتاسر دنیا می توان به راحتی نمونه های جعلی و تقلبی بسیاری را یافت. خرید کتونی نایک که از جنس مرقوبی برخوردار است در برابر کتونی ارزان تقلبی، بسیار نرم تر و انعطاف پذیر هستند و رنگ خاکستری‌ تری آن ها نشان از اصل و با کیفیت بودن آن جنس می باشد. درواقع این رنگ خاکستری به این دلیل است که از چرم واقعی است و در جنس این کتونی ها به کار گرفته شده است و ساخته شده اند و نه از چرم مصنوعی. نقطه های قابل توجهی که برروی لژ کتونی های نایک تقلبی وجود دارد نشان دهنده تولید بی کیفیت و ضعیف تولیدکنندگان کتونی نایک تقلبی می باشد.

خرید کتونی نایک