قیمت کتونی آدیداس

برند آدیداس از جمله برند های معروف جهان است که با بیش از 600 مدل طرح و رنگ های مختلف می تواند در کنار برندهای معروفی چون نایک و اسیکس آمریکایی نیز قرار بگیرد. قیمت کتونی آدیداس نیز براساس آن چیزی که گفتیم می تواند بسیار گران باشد که این موضوع به دلیل کیفیت کاری است که ارايه می شود و نیز تکنولوژی های به کار رفته در برند های معروفی چون آدیداس باعث می شود تا قیمت تمام شده این مدل از کتونی ها برای مشتریان بسیار گران و بالا باشد. اما در این بین تولید کننده هایی بوجود آمده اند که برای افرادی که علاقه به استفاده از این مدل مصولات را دارند محصولاتی مشابه را با قیمتی پایین تر و نیز کیفیت پایین تری تولید می کنند.

قیمت کتونی آدیداس

در کل این برند می تواند نمونه های مشابه ای در تولیدی های دیگر داشته باشد از این رو چون این برند دارای تنوع محصولی بالایی می باشد در زیر به چند نمونه از محصولات آدیداس اشاره خواهیم کرد تا علت بالا بودن قیمت کتونی آدیداس نیز برای افراد ملموس تر باشد.

انواع کتونی های آدیداس

کتونی آدیداس ایکس ۱۶ مردانه مناسب برای فوتسال

قیمت کتونی آدیداس

آدیداس ایکس ۱۶ مردانه، کفش فوتسال است  اما از ان برای دویدن های  کوتاه مدت هم میتوان استفاده کرد. یکی از بهترین کفش های فوتسال،‌  همین کتانی بوده  که به نسبت کفش  ارزانی  به  شمار  می رود.  در طراحی رویه  آن از چرم  مصنوعی استفاده  شده  و تقریبا هر لنگه  آن  ۳۰۰ گرم می باشد. ایکس ۱۶ مدلی سبک  که فناوری  تک  فیت در  طراحی  آن  به کار رفته تا پا  به خوبی در ان جفت شود و فوتسالیست ها بتوانند به خوبی توپ  را روی  این کفش کنترل کنند. کنترل توپ  در فوتسال بر  روی  کفپوش، کار  آسانی نیست و به همین منظور، این کفش از فناوری  خاصی برای  ارتقا سطح  کنترل  سالنی کارها  بر  توپ و تحرک در زمین برخوردار می باشد.

کتونی آدیداس والی تیم ۲ مردانه

قیمت کتونی آدیداس

کتونی آدیداس مدل والی تیم ۲، از آن دست کفش  های پیاده روی و رانینگ آدیداس می باشد که سایز مخصوص آقایان برای آن طراحی شده است. شامل فناوری AIDPRENE+ می باشد و سبب واکنش نرم زیره به ضربه و شوک نیز می شود. زیره به کار رفته در این مدل از جنس پلیمر انعطاف پذیر می باشد و عامل مهمی در شتاب بخشی به  حرکت دونده در حین فعالیت ورزشی خواهد شد. به منظور بالا رفتن مقاومت این مدل از کفش های ورزشی در برابر سایش، از فناوری ADITUFF استفاده می شود که انعطاف پذیری بالایی را به این مدل می بخشد. همچنین پنل های مشبکی رویه آن، عامل مهمی برای تعرق خوب پا و خنک شدن آن در مسافت های زیاد می باشد. به خصوص که سبب کاهش وزن این کفش های ورزشی خواهد شد.

کتونی آدیداس تاپ سالا

کتونی آدیداس تاپ سالا، از جمله جدید ترین و بهترین کتونی های برند آدیداس می باشد که مورد علاقه فوتیالیست های سالنی یا همان فوتسالیست ها است. در طراحی و تولید این کفش، از فناوری های روز دنیا نیز استفاده است که ازآن جمله میتوان به رویه هیبریدی نیز اشاره داشت که تلفیقی از چرم مصنوعی و طبیعی نیز می باشد. این کالکشن از سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار وارد شد و از جدید ترین مدل های عرضه شده به شمار می آید.

کفش تاپ سالا آدیداس، بسیار سبک وزن میباشد تا فوتسالیست ها بتوانند تحرک بهتری در زمین داشته و کنترل توپ آن ها در این ورزش پر تحرک، افزایش یابد. چرمی که در این محصول به کاربرده می شود سبب می شود تا بازیکنان بتوانند توپ را به راحتی در روی آن کنترل نمایند و بر روی سطح کفپوشی زمین، آن را حرکت دهند.

مدل TOP SALA در مقایسه با  SUPER  SALA، حجم توری بیشتری در ساخت آن به کار گرفته می شود که در آخر، این پنل های مشبک، وزن نهاییشان را به طور قابل ملاحظه ای کم می کنند. کفی تاپ سالا، از فناوری ADIPRENE بهره برده است و راحتی کفش را روی سطوح سخت بیشتر می کند.

کتونی آدیداس LOS ANGELES RUNNING SHOE

قیمت کتونی آدیداس

کفش کتونی مخصوص دویدن لس آنجلس، دارای  فیبرهای مصنوعی و چرم مصنوعی در رویه  مشبک شده آن می باشد که عاملی برای کاهش وزن کفش و نیز، مقاومت در برابر رطوبت می باشد و جریان هوا در داخل کفش را سریع تر می کند. زیره لاستیکی به کار برده شده در این کتونی، بسیار مرغوب است و مقاومت خوبی در برابر  سایش دارا است. لایه میانی محافظتی آن همچنین از فناوری پلمیر انعطاف پذیر سود برده است وزن هر لنگه حدود ۲۵۰ گرم می باشد.

نوارهایی که در  اطراف این رویه استفاده شده است باعث شده است تا پا داخل کفش به خوبی فیت  قرار بگیرد. گفتنی ها حاکی از آن است که، این کفش نیز از فناوری  های خاصی  برای کاهش  فشار به کفش بهره برده است تا هنگام گام برداشتن و هم چنین  دیویدن های  طولانی مدت، احساس خستگی ایجاد نکند.

کتونی آدیداس INFINITE MEN RUNNIG SHOE

قیمت کتونی آدیداس

کتونی آدیداس اینفینیت، از آن دسته کفش های به نسبت ارزان این برند می باشد که در  طراحی رویه  آن از  فیبر مصنوعی استفاده شده تا هم تهویه آن به خوبی صورت گیرد و هم پا در برابر نم و آب، محفوظ مانده باشد. کفی استفاده شده در این مدل از کتونی از جنس لاستیک بوده و لایه زیرین آن، نرم و مقاوم می باشد و متناسب با حالت دویدن است. به منظور خنک شدن پا، این محصول از فناوری  کلیما  چیل CLIMACHILL بهره برده است.