قیمت کتونی اورجینال

قیمت کتونی اورجینال از برند های معروفی چون آدیداس و نایک و ریبوک و غیره بسیار با دلاری که امروزه در بازار موجود است می تواند برای علاقه مندان به پوشیدن برند های معروف گران نیز باشد. یکی کتونی اورجینال به دلیل فناوری و تکنولوژی هایی که در آن نیز به کار رفته است قیمت متفاوتی نسبت به برندهای معمولی دیگر دارد. از جمله کتونی های معروفی که قیمت اورجینال آن ها بسیار بالا می باشد برند هایی نظیر آدیداس، نایک، ریبوک،‌فیلا و غیره می باشد. البته موارد بسیار دیگری هم هستند اما این موارد از جمله معروف ترین آن ها نیز می باشد.

قیمت کتونی اورجینال

از آن جایی که در توان همگان نیست که بتوانند از کتونی های اورجینال استفاده کنند تولید کننده هایی از جمله کشور چین یا ویتنام هستند که به صورت های کپی از این محصولات را به بازار نیز عرضه می کنند. از این رو است که اگر افرادی هستند که نمی توانند از چنین محصولاتی با قیمت های بالا استفاده کنند با وجود محصولات کپی شده می توانند از این برندها نیز بهره مند شوند.

کتونی های اورجینال

از جمله برند های معروفی که بسیاری از تولید کننده ها علاقه دارند که محصولات های کپی آن را تولید نمایند و به بازار نیز عرضه کنند برند های معروفی چون نایک و آدیداس و ریبوک می باشد که در زیر به چند نمونه از این برند های معروف نیز اشاره می کنیم:

کتونی آدیداس مدل Adidas Originals Gazelle Leather Premium ‘Black

این مدل کتونی که توسط کمپانی آدیداس تولید شده است یکی از محصولاتی است که سادگی را در طراحی خود قرار داده است چراکه سادگی همیشه در دنیا مد وجود دارد،‌ و هیچگاه قدیمی نخواهد شد. این مدل کتونی برای کسانی که به دنبال سبک مینیمالیست و نیز کار های ساده و شیک می گردند بسیار مناسب می باشد.

قیمت کتونی اورجینال

کتونی مدل نایک Nike Air More Uptempo ‘White On White

این مدل کتونی یکی از مدل های بسیار زیبا و شیکی می باشد که در بازی های بستکتبال توسط ورزشکاران حرفه ای استفاده می شود و امروزه با طراحی جدیدتری نیز روانه بازار شده است. از جمله ویژگی های اساسی که این مدل با سایر مدل ها دارد رنگ خاص آن است و برای افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن کفش های سفید دارند این مدل می تواند یکی از پیشنهاد های بسیار مناسب نیز باشد.

قیمت کتونی اورجینال

 

کتونی مدل ریبوک Reebok Exofit Lo Clean Vintage Chalk

کمپانی ریبوک با تولید این مدل از کتونی یک انقلاب دیگر در عرصه تولیدات خود ایجاد کرد. این مدل از کتانی ریبوک که به سبک مینیمالیست می باشد به رنگ سفید تولید شده است و این سادگی که در طراحی آن به کار رفته باعث خاص شدن این مدل از کنونی در بین طرح های دیگر شده است. چنین رنگ های ساده و شیکی هر فردی را قادر می سازد تا با هر لباسی بتواند ست مناسب خود را داشته باشد.

 

با توجه به مواردی که در بالا از هر برند نمونه هایی را عنوان کردیم می توانید نمونه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به صورت اورجینال نمونه آن را تهیه کنید یا نمونه های های کپی آن را از فروشگاه های مورد اعتماد و معتبر نیز تهیه نمایید.