کتونی نایک 2019

کتونی نایک یکی از پر طرفدار ترین و بهترین برند هایی است که در همه جا از جمله محصولات ورزشی می توانید نشانی از نام یا لوگوی این برند را نیز ببینید. اما از جمله محصولات پرطرفدار این برند کتونی آن می باشد. اما این کمپانی آنقدر هر ساله طرح ها و مدل های جدیدی را به بازار ارائه می کند که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده. از این رو چند نمونه از مدل های کتونی نایک 2019 را در زیر برای مخاطبان قرار داده ایم.

کتونی های نایک

Nike Zoom Fly SP 

مدل زوم فلای کتونی های نایک به عنوان کتونی های ورزش دوندگی طراحی شده اند، از این رو شما می توانید کل روز با آن بدوید، بدون این که به پاهایتان ذره ای فشاری وارد بیاید. این نوع از کتونی ها بسیار سبک و راحت بوده و برای آقایان ورزشکار یا آنها که می خواهند مدت زمان زیادی کفش به پا کنند، بسیار مناسب می باشد.

Nike Air Vapormax

برند نایک به تولید کتونی های خلاقانه شهرت دارد. این مدل کتونی به عنوان کتونی نایک 2019 نیز با کفه حبابی خود این حقیقت را به اثبات می رساند. البته این خلاقیت نه تنها در ظاهر، بلکه در کارکرد این کتونی نیز مشاهده می شود. این مدل از کتانی نایک با آن استایل چشم گیری که دارد، بسیار راحت و نرم است. قیمت کتونی نایک  معمولی از کتونی های دیگر نایک کمتر می باشد، و مطمئنا داشتن چنین محصولی بسیار ارزش دارد.

Nike Air Force 1

یکی دیگر از کتونی های کلاسیکی که نایک برای مصرف روزانه آقایان به بازار عرضه کرده است، همین مدل نیز می باشد. این کتانی ایر فورس بسیار با استحکام نیز می باشد، علاوه بر آن دارای چند پک هوای پنهان شده است که سبب تهویه هوا و راحتی پاها نیز می شود. جدا از کارایی که این کتونی دارد، مدل آن نیز مدرن و به روز نیز می باشد، بنابراین هیچ بهانه ای برای خریداران باقی نخواهد گذاشت.

Nike Epic React Flyknit

یکی از جدیدترین و بهترین کتونی های ورزش دوندگی و دو نایک، این مدل است. این کتونی به دلیل نرمیی که روی آن قرار دارد، بسیار راحت بوده و مناسب مصرف روزانه افرادی که تمایل دارند تا از کتونی های اسپرت بیشتر استفاده کنند بسیار مناسب نیز می باشد. منافذی که روی ای نوع از کتونی های نایک طراحی شده، مانع از عرق کردن پاهایتان نیز خواهد شد.

کتونی نایک 2019