خرید کتونی اورجینال

کتونی یکی از وسایل خیلی مهم در استاندارد های ورزشی به شمار می آید. از طرفی دنیای امروزه دیگر برای زیبایی راه های سخت را انتخاب نمی کند و بیشتر مردم به دنبال این هستند که راحتی را به زیبایی و شیک پوشی نیز ترجیه دهند برای همین تیپ های اسپرت از جمله مد هایی است که جوانان گرایش بیشتری به آن دارند و کتونی به عنوان یک ابزار می تواند مهمی در تیپ های امروزی داشته باشد. برای خرید کتونی اورجینال شاید در نگاه اول کار آسانی به نظر برسد ولی به دلیل برند های بسیاری که امروزه در بازار موجود می باشد این کار هم مشکل شده است.

خرید کتانی اورجینال

نحوه خرید کتونی اورجینال

روش های بسیاری وجود دارد که برای اینکه شما بتوانید صاحب یک کتونی اورجینال بشوید. از آن جایی که برند های مطرحی در دنیا پا به عرصه رقابت با یکدیگر گذاشته اند تولید کننده های بسیاری بر آن شدند تا از روی این برندهای معروف مثل آدیداس،ریبوک، نایک و نیز فیلا و غیره نمونه فیک آن ها را نیز تولید کنند. از این رو تشخیص اورجینال بودن یا فیک بودن محصول کار دشواری خواهد شد و باید نکاتی را در این باره بدانید تا بتوانید فرق این دو را نیز از هم تشخیص دهد.

خرید کتانی اورجینال

فرق بین کتونی اورجینال و غیر اورجینال

  • حتما به هنگام خرید کتونی مورد نظرتان مشخصات روی جعبه کتونی را با مشخصات درج شده روی خود کتونی را بررسی نمایید. مواردی مثل مدل دقیق کفش ، نوع کاربرد کفش( چمن طبیعی،مصنوعی،سالنی،پیاده روی،والیبال و …) سایز کفش ، شماره انبار اختصاصی کفش و ….
  • از موارد دیگری که باید چک کنید ویژگی های فنی می باشد بدین صورت که از پیش از خرید نسبت به کتونی که می خواهیم بخریم اطلاعات داشته باشیم تا بدانیم از چه فناوری هایی در آن به کار رفته است سپس انمتخاب راحت تر می شود و انتخاب تان نیز محدود تر می شود و دچار سردرگمی در حجم انبوه مدل های مختلف کتونی ها نخواهید شد.
  • یکی از موارد دیگر که بسیار مهم می باشد این است که مدل های مختلف مثل برند نایک و غیره در صورت تغییر رنگ یا در رنگ های مختلف فقط رنگ آن ها منحصرا عوض می شود و تغییری در ظاهر کتونی به وجود نخواهد آمد.
  • از موارد ساده چک کردن این موضوع پوشیدن خود کتونی می باشد که با این کار به راحتی می توانید متوجه این موضوع بشوید که خرید کتونی اورجینال شما بدرستی انجام گرفته است یا خیر!

تمام مواردی که گفته شد همگی جزو جزییات بسیار ریزی می باشند که باید به آنها توجه بسیار زیادی کرد چرا که اوج کار کتونی اصل و تقلبی در این نقطه خودش را نشان می دهد، توجه داشته کنید که کفش های برند جزییات را بسیار به دقت انجام می شود و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند چیزی که در کفش های کپی بخوبی اجرا نمی شود.