خرید کتونی زنانه

خرید کتونی زنانه و نیز کفش های زنانه یکی از کار های لذت بخشی است که در بین خانوم ها بسیار رواج دارد. اما در این بین نکات بسیار مهمی وجود دارد که هر خانوم شیک پوشی نیز موظف است تا برای آراستگی خود به این موارد دقت کند.

نکات مهم انتخاب کتونی

کتونی های ورزشی باید بر حسب نیاز و ورزش حرفه‌ای که انجام می دهند انتخاب گردد. در مدل های کتونی های ورشی طراحان معروف و حرفه‌ای از تکنولوژی هایی استفاده می کنند که دانستن آن‌ها برای داشتن یک انتخاب درست مهم می باشد و البته برای اینکه بهترین انتخاب را به شما داده باشد با انتخاب کتونی ورزشی نادرست به جای آنکه باعث شود، از ورزش کردن خوشتون بیاد و سالم‌تر زندگی خود را سپری نمایید در نهایت به این ختم می‌شود که دچار بیماری هایی چون درد پاشنه شوید و شما را درگیر بیمارستان و غیره نماید.

انتخاب نکردن کتونی خیلی ارزان یا خیلی گران

خرید کتونی زنانه یا مردانه ورزشی که باید بر اساس نوع ورزشی که انتخاب کرده اید باشد و بسیار این موضوع مهم می باشد. چراکه یک کتونی ارزان قیمت هیچ گاه نمی‌تواند عملکرد خوبی به مانند یک کتونی ورزشی یا اسپرت مارک دار و گران قیمت کیفیت و کارکرد داشته باشد. از این رو بهتر است ارزش کفشی را که خریداری می کنید نسبت به آن آگاه باشید و بسته به پولی که هزینه می کنید و نیز هزینه لباس ورزشی که می دهید با یکدیگر هم خوانی داشته باشد و بسته به نوع ورزشی که می کنید نیازی نیست حتما از کتونی های گران قیمت استفاده نمایید چراکه ممکن است شما نیاز داشته باشید به دفعات برای خرید کتونی ورزشی خود هزینه کنید.

خرید کتونی زنانه

استفاده از نکردن از کفش های کپی و فیک

اکثر کفش های تقلبی و فیک حاصل تولید در کشور چین می باشند و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و اگر کمی در این زمینه مهارت داشته باشید می توانید تفاوت اصل و فرع آن را نیز تشخیص دهید. استفاده کردن از کفش های تقلبی و چینی هیچ گاه در توصیه های ما نبوده و بسیار می توانند برای سلامتی مضر نیز باشند، از آنجا که جنس رویه این کتونی ها از الیاف بسیار بی‌کیفیت و مواد شیمیایی تولید می شود و باعث بروز حساسیت‌های پوستی برای پای بسیار ی از افراد خواهد شد. و نیز کیفیت بسیار پایین کفی در کنار چنین الیاف رویه‌ای و نداشتن منافذ مناسب برای تهویه هوا، سبب عرق کردن بیشتر پای افراد و درنهایت موجب بروزبیماری‌های قارچی در پای خریداراننیز می شود.

نکات مهم هنگام خرید کتونی

  • کتونی را انتخاب نمایید که شست پا و انگشتان پایتان، به راحتی در آن قابلیت حرکت کردن داشته باشد و بین نوک انگشت و لبه جلویی کتونیتان، حدود ۱ سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • سعی کنید هنگام خرید کتونی خود حتما هر دو لنگه کفش را امتحان کنید چون در برخی موارد سایز یکی از پا ها با پای دیگر متفاوت می باشد.
  • از آنجا که در طی فعالیت های روزانه پا نسبت به ساعات اولیه روز متورم تر می شود توصیه می شود برای خرید کفش در بعد از ظهر ها مراجعه نمایید.
  • باتوجه به شرایط افراد اینکه اضافه وزن پیدا کرده باشند یا بسیاری از زنان در دوران بارداری ممکن است سایز پایشان متفاوت شود و سایز های قببلی نمی تواند ملاک باشد.
  • هیچ گاه کفش کتونی اسپرت را با شلوار های پارچه ست نکید و انتخاب مناسبی نیست.