نمایندگی کتونی اسکیچرز در تهران

برند اسکیچرز یک برند آمریکایی است که در سال ۱۹۹۲ بدست رابرت گرینبرگ و فرزندش مایکل در کالیفورنیا به تاسیس رسید. کار ابتدایی برند اسکیچرز تولید بوت و کفش های اسکیتی نیز بود و پیشرفت چشم گیری تا به الان داشته است، به طوری که بیشتر از ۹۰۰ نمایندگی در سر تا سر جهان تاسیس شده است و خط تولید های فراوانی نظیر کفش های تخصصی پیاده روی،تخصصی دوندگی،کفش های کلاسیک و لوازم جانبی نظیرکیف،لباس،جوراب و غیره را به تولید رسانده اند. هم اکنون برند محبوب و معروف اسکیچرز تحت لیسانس آمریکا در کشورهای چین , ویتنام و کامبوج به تولید محصولات خود در زمینه های ذکر شده می پردازد. بنابریان یکی از راه های افزایش محبوبیت  در ازای تولید انبوه چنین محصولی ایجاد نمایندگی های بسیاری را در سرتاسر دنیا بود که از جمله این نمایندگی ها، نمایندگی کتونی اسکیچرز در تهران نیز بوده است.

ویژگی های برند اسکیچرز

برند اسکچرز به خاطر کفش های بسیار سبکی که به تولید رسانده است به گونه ای که هر فردی که این کتونی های را به پا داشته باشد احساس سبکی بسیاری خواهد داشت و انگار چیزی در پای شما نمی باشد  و با این ویژگی ها شهرت بسیاری را نسیب خود کرد و این فکر زمانی به ذهن گرینبرگ خطور کرده بود که کتونی های کمپانی های دیگر باعث مشکلاتی چون پا درد و سردرد شده بود و اسکیچرز با تولید چنین کتونی های سبک و راحتی با جنس مطلوب و فوم های بالشتی در کف کفش سبب افزایش جریان هوا در انواع کفش ها و کتونی های  برند اسکیچرز شد و ایجاد تعادل و راحتی کامل آن توانست مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد.

نمایندگی کتونی اسکیچرز در تهران

کتونی اسکیچرز

  • به کارگیری فناوری بالشتک های تزریقی Eva در کفی این کفش ها (EVA همان ماده بکار گرفته شده در اکثر کفش های استاندارد نیز می باشد. استفاده از پلیمرهایی نرم و انعطاف پذیر، با طول عمر و مقاومت بسیار بالا، وزن کم، شفافیت بالا و بدون وجود هیچ بویی نسبت به پلاستیک، که بیشترین استفاده را برای طراحی کتونی اهی ورزشی دارند) این بالشتک ها سبب افزایش دوام کتونی ه و جذب شوک در زمان راه رفتن می شود و آسیب های وارد شده از شوک ها را به بدن کاهش می دهد.
  • کتونی های اسکیچرز در خارج از ایالات متحده و در کارخانجات کشورهایی مثل چین، مکزیک، برزیل و رومانی نیز به تولید می رسند و این موضوع باعث شده است تا این شرکت این امکان را داشته باشد که قیمت طرح‌هایش پایین تر از دیگر رقبایش نیز باشد.
  • کتونی های برند اسکیچرز چیزی حدود ۳۰۰۰ مدل کتونی ورزشی برای بانوان، آقایان و کودکان طراحی و روانه در بازار های سراسر دنیا به فروش می رسانند. کتونی های این برند در دو دسته‌ بندی مجزا قرار داده می شوند.
  • برند اسکیچرز برای بازاریابی و تبلیغات خود از روش ۳۶۰ درجه نیز استفاده می‌کند و به این معنی که تبلیغات اسکیچرز به صورت چاپی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغ در فروشگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی گسترده شود.
  • اگر کمی به آمار های و برند هایی که معرفی می کنند دقت کنید متوجه خواهید شد که برند اسکیچرز در جایگاه دوم فروش کفش‌های ورزشی در آمریکا نیز قرار گرفته است.

نمایندگی کتونی اسکیچرز در تهران