کتونی آل استار

کتونی آل استار یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای تولید کتونی در ایالات متحده آمریکا می باشد. کتونی آل استار، به عنوان موفق‌ترین مدل کتونی در تمام دنیا است که برای همه شناخته شده و محبوب می باشد. همچنان نیز در ایران این برند معروف و محبوب طرفداران بسیاری را در بین مردم لیران نیز دارد.

کتونی آل استار

سرگذشت کتونی آل استار

کتانی آل‌استار بیش از یک میلیارد جفت کتونی را به فروش رسانده است، و موفق‌ترین مدل کفش در تاریخ فروش کتونی نیز می باشد. کمتر کسی را می شناسید که اصل یا کپی آن را حداقل یکبار به پا نکرده باشد. این کتونی به نماد جوانی و “جوان ماندگان” شهرت دارد.
کتانی آل‌استار رادر همه دنیا می شناسند. این کتونی اولین کفش کتونی تولید شده در سال ۱۸۶۰ نیز می باشد و از سال ۱۸۹۲ یکی از بخش‌های کارخانه آمریکایی “United States Rubber Company” تولید آن را با نام‌های گوناگون به کار گرفت.
مارکز کونورز ” Marquis Converse” کارخانه “Converse Rubber Shoe Company” را در سال ۱۹۰۸ تاسیس کرد و در ابتدای تولید آن فقط کتونی های زمستانی بود و بعدا به تولید کتونی های ورزشی مثل بسکتبال و کشتی و تنیس و ماهیگیری و غیره نیز پرداخت.

بعد از تمام شدن جنگ جهانی دوم که همه چیز – از موسیقی تا ورزش – دچار تغییر شده و همه چیز رنگ عوض کرد، بسکتبال و کتونی های بازیکن ها نیز از این تغییرات دور نشدند و کتونی های آل استار هم به صورت رنگی وارد بازار شدند.این کتونی برای مسابقات بسکتبال طراحی شد ولی یک جذابیتی در این کتونی ها وجود داشت که آن را برای همه افرادی که دارای روحیه جوان و سرکش بودند مجذوب خود می کرد. حتی اکثر دانشجویان و تیم های بسکتبال دبیرستانی نیز از مدل کتونی آل ستار بسیار استفاده می کردند.

کتونی آل استار

کتونی آل استار

نکاتی برای ست کردن آل استار

۱- کتونی آل استار دخترانه روشن را بهتر است با انواع شلوار جین تنگ و راسته بپوشید تا زیبایی خود را داشته باشد.
۲- کتونی آل استار دخترانه اگر از نوع طر‌ح‌ دار باشد را با شلوارهای جین و یا کتان ساده می توان پوشید.
۳- کتونی آل استار فسفی اگر می پوشید بهتر است رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و قهوه‌ای و … را برای لباس های خود انتخاب کنید.
۴- هیچ گاه کتونی آل استار را با بندهای شل و باز پایتان نکنید، چراکه زیبایی این مدل کتونی های در فیت بودن آن در پاها می باشد.
5- اگر کتونی آل استار شما به رنگ سفید می باشد هرگز آن را با شلوار کتان و یا جین سفید ست نکنید.
6-ست کردن شلوارهای بگی، و شلوار دم پا گشاد با کتونی آل استار بسیار کار ناردستی می باشد و بهتر است به این شکل ست نکنید.
کتونی آل استار