کفش ورزشی آدیداس

آدیداس از جمله برند هایی است که برای بسیاری از برند باز ها که علاقه بسیاری دارند که از محصولات اورجینال و اصل استفاده کنند نام آشنا می باشد. کفش ورزشی آدیداس تاریخچه قدیمی دارد و آدیداس یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا بعد از  نایک می باشد. و درحال حاضر با شعار “هیچ چیز غیر ممکن نیست” همچنان به فعالیت خود در حال ادامه دادن می باشد.

انواع کفش ورزشی آدیداس

کفش ورزشی سری AM4NYC

کتانی های مخصوص دویدن که  توسط ربات های هوشمند و با قالب هایی جدید طراحی و تولید شده اند. این مدل با استفاده از فناوری های نوین طراحی شده و آدیداس،‌ تمامی مراحل تولید آن را با کمک ربات های پیشرفته به انجام رسانده است. تمامی لبه ها و برش ها و همه مراحل تولید این کفش کتانی توسط ربات های پیشرفته و بسیار دقیق انجام شده و محصولی با کیفیت به بازار عرضه کرده است.

کفش پیاده روی مردانه  Adidas galactic elite m

کفش ورزشی آدیداس

این کفش پیاده روی آدیداس  Adidas به عنوان یکی از پر فروش‌ترین محصولات کمپانی آدیداس می باشد. کفش Galactic Elite  از سری کفش‌‌های مردانه پیاده‌روی و دویدن آدیداس می باشد که با سایزهایی مخصوص آقایان طراحی شده است و فشار وارده بر پنجه و پاشنه‌ ی پا را جدا کرده و موجب تعادل بیشتر در هنگام پیاده‌ روی و ورزش خواهد شد. آدیداس در ساخت این مدل تکنولوژی ADIPRENE را بکار برده که سبب واکنش نرم زیره به ضربه و شوک خواهد شد.

لایه میانی زیره کفش این کتونی از جنس EVA .EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی می باشد که توسط گوگرد تقویت می شود و باعث افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره کفش می شود. تکنولوژی دیگری که در این کفش بکار گرفته شده است non-marking می باشد که باعث می شود لایه زیرین زیره کفش دارای استحکام بیشتری در مقابل سایش نیز داشته باشد و در عین حال از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می گردد. همچنین رویه‌ی این کتونی با بافت مشبک قابلیت جریان داشتن هوا را به وجود آورده است و از بالا رفتن بیش‌از حد دما در کفش و همچنین بو گرفتن آن جلوگیری می کند.

کفش ورزشی آدیداس

کفش پیاده روی زنانه  ADIDAS cc cosmic boost w

مدل‌های Cosmic Boost آدیداس یکی از زیباترین و کار آمدترین مدل‌ های کفش‌ های پیاده روی زنانه آدیداس است که با سیستم مخصوص هوا رسانی به پا در تمامی جهات و شیار مخصوص در زیره‌ی کفش، پا را در طی مسافت های طولانی خنک نگه می‌دارد. این شیار ها به گونه ای طراحی شده اند که از نفوذ آب در آن جلوگیری می شود.