کفش ورزشی زنانه

کفش های ورزشی مناسب خانم ها امروزه بسیار در بازار می توانید نمونه های آن را مشاهده نمایید. از جمله برندهای معروف دنیا مثل نایک و آدیداس و غیره برندهای مختلفی هستند که نمونه های ورزشی آن ها بسیار مورد توجه تمام قشر های جامعه اعم از مردان و خانم ها می باشد.. کفش ورزشی زنانه ازآن جهت که در دسته کفش های اسپرت قرار می گیرد گاهی خیلی تفاوتی بین کفش ورزشی مردانه و کفش ورزشی زنانه خیلی نمی توان پیدا کرد. اما در این جا سعی می کنیکم از نمونه های کفش ورزشی زنانه که در بازار امروزی علاقه مندان بسیاری دارد را ارايه دهیم.

کفش های ورزشی مناسب خانم ها امروزه بسیار در بازار می توانید نمونه های آن را مشاهده نمایید. از جمله برندهای معروف دنیا مثل نایک و آدیداس و غیره برندهای مختلفی هستند که نمونه های ورزشی آن ها بسیار مورد توجه تمام قشر های جامعه اعم از مردان و خانم ها می باشد.. کفش ورزشی زنانه ازآن

تفاوت بین کفش ورزشی مردانه و زنانه

 تنها تفاوتی که بین مدل‌های کفش ورزشی مردانه و کفش ورزشی زنانه هست، اندازه و رنگ ارائه شده‌ ی آن‌ ها می باشد. سایز کفش نه تنها به طول کفش بلکه به عرض کفش هم مربوط می شود و کفش‌ های زنانه‌ ی استاندارد دارای عرض B هستند و با یک سایز باریک در مدل مردانه می تواند مطابقت داشته باشد. امروزه، درک بهتری از نیاز به مواد مختلف و تناسب برای مدل زنانه‌ ی یک کفش ورزشی با احتساب تفاوت‌ های حجم و هم‌ چنین مکانیکی به وجود آمده است.
در کل، زنان دارای میانگین وزن بدنی کمتری هستند و همانند کفش مردان نیاز به ضربه‌گیر محکم نخواهند داشت. کفش ورزشی زنانه در قسمت پاشنه باریک‌ تر و در جلوی پا بازتر می باشند و چرم لایه سرپنجه کفش بهتر است با آناتومی یک زن تطابق داشته باشد تا طرح‌های صاف‌ تر که برای پای مردان مناسب‌ تر می باشد. برخی از افراد شاید به این نتیجه برسند که پای‌ شان در کفش ورزشی که برای جنس مخالف طراحی شده راحت‌ تر می باشد، از این رو مهم است  که زیاد روی این موضوع نمانیم و بر روی متناسب‌ ترین کفش ورزشی تمرکز خود را بگذاریم.
کفش ورزشی زنانه

بهترین راه های خرید

  • زمان عصر را برای خرید انتخاب نمایید که پاها در بزرگ‌ترین حالت خود هستند،در این صورت بهترین کفش ورزشی خریداری خواهید نمود. پای بزرگ‌تر را ملاک انداره گیری قرار دهید چراکه معمولا یکی از پاها از دیگری سایزش بزرگتر می باشد. کفش ورزشی که کمی در پا آزاد باشد بر کفش ورزشی که بسیار تنگ است ارجحیت بیشتری را دارد. هنگامی‌ که برای پوشیدن کفش ورزشی می‌ روید جوراب‌های مخصوص خود را که میخواهید با آن کفش بپوشید با خود همراه ببرید. اگر کفش‌ ها خوب باشند حتی شما را تشویق به راه رفتن هم در اطراف می کنند و حس خوبی نسبت به آن‌ها پیدا می کنید.
  • همیشه به یک فروشگاه شناخته شده و با کیفیت بروید. هم‌چنین ایده‌ی خوبی است که کفش ورزشی قدیمی خود را برای ارزیابی الگوی پوشیدن با خود همراه داشته باشید. گزینه‌های محلی بسیاری هستند که افراد را در این روند راهنمایی می کنند، نوع راه رفتن را تحلیل کرده و کمک می‌کنند که متناسب با نیازهایتان انتخاب مناسب داشته باشید. از فروشنده‌ای که نمی‌تواند توضیح دهد چرا یک کفش ورزشی را بر دیگری توصیه می‌کند خود داری کنید. اگر رشته‌ ی ورزشی خود را تغییر داده‌ اید یا تازه دچار صدمه شده اید، حتما به متخصص مراجعه کنید.
  • اکثر فروشندگان کفش ورزشی ورزشی، از جمله فروشگاه‌ های آنلاین، کمک بسیاری در پیدا کردن بهترین کفش ورزشی مورد نیاز افراد خواهند کرد. بنابراین در حالی که بهترین فروشگاه‌ ها مطمئن خواهند بود که نیازی به استفاده از سیاست مرجوعی نخواهد بود، تنها هدف‌شان سلامت و ورزش افراد می باشد. این امر برای کسب و کار عالی هر فروشنده ای مناسب می باشد.

کفش ورزشی زنانه