خرید کتونی آدیداس

اجناسی که خیلی در بین برند های شناخته شده معروف نمی باشند خیلی شامل اجناسی نمی شوند که تولید کننده های را ترقیب نماید تا از روی آن ها کپی برداری کنند بلکه همیشه برند های محبوب که در چشم مردم و افراد بییشتر هستند معمولا بیشتر تقلبی آن ها بیرون خواهد آمد. ولی در میان برند های معروف همواره انواع و اقسام جنس‌های تقلبی در بازار هستند که ازجمله آن ها که بسیار در مغازه‌ها نوع تقلبی آن یافت می شود مارک معروف آدیداس می باشد.از این رو خیلی مهم است تا برای خرید کتونی آدیداس نکات مهمی را هرچند جزئی رعایت کنید تا جنسی با مرقوبیت و کیفیت خوب در اختیارتان قرار بگیرد.

خرید کتونی آدیداس

نکات مهم هنگام خرید کتونی آدیداس

توجه به نوع و مدل پاشنه مدل آدیداس

سال ۲۰۰۴ میلادی به بعد برند محبوب  آدیداس طرح برچسب‌های پشت کتونی های ورزشی خود را خود را عوض کرده و به کل این برچسب ها را نیز حذف کرده است؛ اما می توان گفت که در برخی از کتونی های ارزان تقلبی همچنان این مورد رعایت می شود و تشخیص را برای خریداراری کمی مشکل کرده است. در هر صورت اگر این برچسب ها را در پشت کتونی های خود مشاهده کردید بدانید که کتونی شما اصل نمی باشد.

خرید کتونی آدیداس

سوراخ‌های پلاستیکی کتونی آدیداس

سوراخ های کناری بند های کتونی آدیداس از جنس پلاستیکی می باشد ولی کتونی های تقلبی از سوراخ هایی با جنس فلزی استفاده می کنند که این نشان دهنده اصل نبودن کتونی مورد نظر شما می باشد.

دوخت کوک بر روی کتونی های آدیداس

کیفیت خوبی که در دوخت کتونی های آدیداس وجو  دارد یکی از دلایل معروف شدن این برند می باشد. کتونی هایی که اصل می باشند معمخولا در دوخت آن نخ‌های اضافه، دوخت‌های نامرتب و ناقص و نخ‌های پاره و ناتمام دیده نمی شود و در صورت دیده شدن چنین مواردی می توانید متوجه شوید که این کتونی ها از نوع تقلبی و کتونی ارزان و فیک می باشند. و نیز اگر از جنس چرم در آن به کار رفته باشد بسیار مات تر از نوع چرمی می باشد که تقلبی نمی باشد.

خرید کتونی آدیداس

توجه به لوگو و مارک آدیداس

لوگوی کتونی های تقلبی به صورت استیکر برروی کفش قرار دارد ولی در برند اصلی آن این لوگوها را به صورت دوخته شده برروی کتونی ها قرار می دهند و یا حکاکی می کنند.

خرید کتونی آدیداس

بند کتونی های آدیداس اصل

کتانی های آدیداس که به صورت بندی هستند معمولا آن ها را به همراه یک جفت بند فابریک و بسته بندی شده در جعبه مخصوص قرار می دهند. در صورتی که کفش آدیداس خریداری شده درون جعبه آن علاوه بر بند فابریک یک جفت بند دیگر با بسته بندی غیر فابریک و حرفه ای مشاهده کردید این مورد هم نشان دهنده تقلبی و فیک بودن محصول شما می باشد. بند کتونی آدیداس اصل باید در یک بسته بندی شیک و تمیز و نیز حرفه ای قرار داشته باشد. ولی نکته ای که درباره بند کتونی های آدیداس اصل وجو د دارد این است که در همه مدل ها این بند های اضافه مشاهده نمی شود و برای خرید کتونی خود بهتر است در این مورد هنگام خرید کتونی مورد نظر حتما در باره آن مدل در اینترنت تحقیق لازم را انجام داده باشید.