کتونی نایک جدید

کتونی نایک با طرفداران بسیاری که دارد مجبور است هرساله محصولات بسیاری را با تنوع رنگ و طرح مدل های بسیار برای مشتریان خود ارایه دهد تا بتواند افرادی که علاقه بسیاری به محصولات برندی چون نایک دارند به خود جلب نماید. کتونی نایک جدید که امروزه در بازار رایج می باشد انواع طرح ها و مدل ها را شامل می شود که در اینجا ما بهن برخی از این طرح ها و مدل های جدید اشاره خواهیم کرد و ویژگی های آن را به بررسی خواهیم پرداخت.

کتونی نایک CLASSIC CORTEZ

این مدل یکی از بهترین مدل های کتونی نایک می باشد که با رنگ زیبایی که دارد در سلاییق بسیاری از خانم ها نیز می باشد و توجه مخصوصا دختران اسپرت پوش را بسیار به خود جلب می نماید. جنس به کار رفته در این نوع محصول از چرم اعلا می باشد که بسیار مقاوم است و نیز زیر سازی فوق العاده نرم و سبکی که دارد راه رفتن را نیز رای هر فردی دلپذیر نیز می کند. از این رو جوانان علاقه بسیاری به پوشیدن این نوع از کتونی های نایک دارند.

کتونی ورزشی مدل NIKE AIR VAPORMAX FLYKNIT EXPLORER

این کتونی از آن دسته مدل هایی است که راه رفتن با آن هیچ گاه شما را خسته نمی کند. با توجه به فناوری نایک ایر که در این مدل به کار رفته است کفه ی نرم و انعطاف پذیر آن حالت فنری مانند را برای افراد هنگام راه رفتن نیز ایجاد می کند که این خود می تواند حس دل پذیری را برای کسانی که از این مدل کتونی استفاده می کنند ایجاد نماید.

کتونی نایک جدید

کتونی ورزشی دخترانه مدل KYRIE 3

یکی از کتونی های مناسب برای ورزش لذت بخش بستکتبال همین مدل KYRIE 3 نیز می باشد. این کتونی به خاطر انعطاف پذیری خوبی که دارد و همچنین قدرت کشش هنگام پرش و حرکات استفاده شده در ورزش بستکتبال و همچنین به کاربردن زیر سازی مناسب در ساخت این نوع از کتونی سرعت و تیزی این کفش را بالا برده و به بازی بازیکنان برای داشتن یک بازی خوب کمک بسیاری می تواند بکند.

کتانی جدید مدل NIKE AIR FORCE 1 ULTRAFORCE MID

این مدل توانسته یک نوع جدید از برند نایک باشد که نسبت به بقیه مدل های کلاسیک جذاب تر و زیبا تر در نظر ها قرار بگیرد. اما ویژگی های دیگری که باعث محبوبیت این مدل از برند نایک شده است آستر داخلی است که در آن به کار گرفته شده و باعث تنفس بیشتر پای افراد نیز می شود. همچنین ظاهر زیبا و زیر سازی سبکی که در این مدل بکار رفته است آن زا برای انتخاب بسیاری از خانم ها دلپذیر نیز می کند.

کتونی نایک جدید