خرید کتونی بچگانه

خرید کتونی بچگانه همیشه لذت بخش بوده و هر کسی را که کمی با دنیای کودکانه احساس دوستی کرده باشد به خود جذب می کند. بچه های کوچک با پوشیدن کتانی های اسپرت فوق العاده دوست داشتنی و خوش تیپ و زیبا می شوند. کتانی های دخترانه و پسرانه از برندهای معروف که مدل های بسیار شیکی نیز در بین آن ها وجود دارد به تازگی وارد بازار شده اند که دل هر پدر و مادری را می برد.

از آنجایی که کودکان به نوبه خود بسیار لطیف و آسیب پذیر هستند باید برای خرید کفش های آن ها دقت زیادی را به عمل بیاورید. چراکه ممکن است شما متوجه کوچک یا بزرگی کتونی نشوید و به دلیل نا آگاهی بچه ها این اشتباه می تواند آسیب بسیاری به فرزند شما وارد نماید.

خرید کتونی بچگانه

نکات مهم هنگام خرید کتونی بچگانه

خرید کتونی بچگانه

  • کتونی ارزان پلاستیکی و یا بعضی از کتونی هایی که از جنس پارچه هستند ( هرچند از برند های معروف و گران قیمت کتونی بچه گانه باشند ) برای کودک اصلا مناسب نیستند.
  • کتونی هایی پای کودکان در آن کیپ قرار می گیرد و اجازه هیچ حرکتی به پنجه پا و انگشتان پای کودک داده نمی شود، اصلا مناسب کودکان نمی باشند.
  • برای کودکانی که در سن زیر 7 سالگی هستند از خریدن چندین کتونی خوداری کنید چراکه رشد اندازه پای کودک در این دوره سنی بصورت نامنظم می باشد و امکان دارد در ماه های بعد کودک دچار تغییرات اندازه ای شده باشد و دچار مشکل بشود.
  • در قدیم بسیاری از افراد بر این فکر بودند که اگر کتونی که برای فرزند خود خریداری می کنند در سایز بزرگتری باشد می تواند در اقتصاد خانواده ایجاد صرفه جویی نماید دریغ از اینکه آسیب های وارد شده می تواند هزینه های بیشتری را در بر داشته باشد.
  • کتونی های دور دست دوز شده می تواند دوام بیشتری داشته باشد و برای بچه ها مناسب تر نیز می باشد.
  • یک کتونی خوب علاوه براینکه از استحکام خوبی برخوردار است باید از انعطاف خوبی هم برخوردار باشد.
  • از فروشنده بخواهید در صورتی که در منزل دچار مشکل ساز یا اندازه با کفش شدید بعدا آن را برای شما تعویض نماید.
  • از کتونی هایی با جنس پارچه‌‌ و دوخت و یا برش دار استفاده نمایید تا قابلیت عبور جریان هوا در داخل کتونی برقرار باشد تا از عرق کردن پای کودک خود داری کند. عرق کردن پای کودک در کتونی امکان رشد انواع قارچ در کف پا و زیر ناخن را بیشتر می کند و سلامت پوست کودک را به خطر می اندازد.