قیمت کتونی اسکیچرز

اگر بخواهیم درباره قیمت کتونی اسکیچرز  و اینکه چرا بعد از کتونی نایک و آدیداس این برند یکی از برند های محبوب می باشد، در ابتدا بهتر است درباره کیفیت کتونی های این برند و اینکه چرا برند اسکیچرز دارای محبوبیت می باشد سخن بگوییم. برند اسکیچرز که یک برند آمریکایی است و در ابتدا در سال 1992 در منهتن کالیفرنیا تاسیس شد. یکی از دلایلی که باعث معروف شدن و نیز محبوبیت این برند شده است راحتی می باشد که توسط پوشیدن این کتونی ها به پای هر فردی که از این محصولات استفاده می کنند می دهد.

قیمت کتونی اسکیچرز

دلیل این راحتی نیز به کارگیری بالشتک های تزریقی Eva  در کفی این کفش ها می باشدکه EVA ماده بکار رفته در اکثر کفش های استاندارد می باشد و پلیمرهایی نرم و انعطاف پذیر، با طول عمر و مقاومت بالا، وزن کم، شفافیت بالا و نیز بدون بو نسبت به پلاستیک می باشد که بیشترین کاربرد را برای ساخت کفش های ورزشی نیز دارند. این بالشتک ها سبب افزایش دوام کفش و جذب شوک حین راه رفتن نیز خواهد شد و آسیب های ناشی از شوک را که به وارد می شود را کاهش خواهد داد.

انواع مدل های کتونی اسکیچرز

کمپانی اسکیچرز برای تولید کفش های خود دو دسته بندی نیز دارد یکی دسته‌ی سبک زندگی یا Life Style و دیگری دسته‌ی نمایش یا Performance که هرکدام شامل محصولات خاصی نیز می باشند. همچنین این کمپانی به تولید کیف، ساعت، عینک و تعدادی محصولات دیگر نیز تحت قوانین خاصی می‌پردازد و در حدود 160 کشور محصولات اسکیچرز در حال فروش نیز می باشند.

کتونی اسکیچرز مدل Skechers On The Go Glide –Enrich

این مدل کتونی از برند اسکیچرز بسیار ساده و شیک می باشد و استفاده از آن برای هر فردی که به دنبال کسب راحتی می باشد نیز توصیه می شود. این مدل از کتونی با قیمتی حدود 64 دلار به فروش می رسد. اگرچه با دلار امروزی ممکن است کمی گران نیز بنظر برسد ولی اگر برای سلامتی خود ارزش قائل هستید باید هزینه کنید.

قیمت کتونی اسکیچرز

کتونی اسکیچرز مدل Depth Charge

کتونی مدل Depth Charge که از مدل های معروف و بسیار زیبای اسکیچرز می باشد به عنوان یکی از کتونی های مردانه و اسپرتی می باشد که امروزه بسیاری از افراد نیز علاقه بسیاری به استفاده از این مدل کتونی نیز دارند. چراکه این مدل کتونی یکی از ویژگی های منحصر به فردی که دارد این است که راحت می توان آن را نیز پوشید. جنس رویه این مدل کتونی از جنس پارچه‌ی پنجره‌ای ریز ( Mesh Fabric ) و سینتتیک (پارچه مصنوعی) می باشد که امکان راحت پا کردن را نیز برای افراد امکان پذیر خواهد کرد.

کتونی اسکیچرز مدل Arcade II – The Clup

این مدل از کتونی اسکیچرز با قیمتی حدود 69 دلار به فروش می رشد به دلیل ساختاری که در ساق آن طراحی شده است بسیار راحت و آرامش بخش می باشد و برای افرادی که علاقه زیادی دارند که از کفش های کاملا اسپرت استفاده نمایند این مدل از کتونی های اسکیچرز بسیار پیشنهاد خوبی نیز می باشد. جنس رویه به کار ربده شده برروی این مدل کتونی از جنس چرم طبیعی و نرم می باشد و نیز از پارچه Mesh و سینتتیک نیز در این مدل به کار رفته است. از این رو این مدل کتونی بسیار برای افرادی که می خواهند پیاده روی های طولانی مدت داشته باشند بسیر گزینه مناسبی نیز می باشد.