کفش ورزشی مردانه

برای آقایانی که علاقه بسیاری به طبیعت گردی دارند یا آقایانی که به طور مرتب در حال ورزش کردن می باشند کفش ورزشی مردانه یکی از ملزومات اصلی برای این کار به حساب می آید. برند های مختلفی چون نایک و آدیداس و فیلا و ریبوک از جمله برند های معروف در دنیا می باشند که انواع کفش های ورزشی چه مردانه و چه زنانه را در دست تولید دارند. اما یک کفش ورزشی چه در حوزه مردانه آن یا زنانه آن نیازمند رعایت یکسرس اصول می باشد.

اگر از کتونی های اورجینال و اصل برای ورزش کردن و یا استفاده های روزانه خود استفاده می نمایید حتما به خاطر داشته باشید تا نکات مهم زیر را در آن رعایت شده باشد تا مطين باشید که از کفش یا کتونی اورجینال در حال استفاده می باشید.

نکات مهم در خرید کفش ورزشی مردانه

سایز مناسب

کفش ورزشی مردانه

یکی از فاکتور های مهم در خرید کتونی مردانه مناسب توجه به سایز آن کفش می باشد. حتما به هنگام خرید کفش خود دقت کنید سایز دقیق پای خود را انتخاب نمایید چراکه بعضی از فروشنده ها این نظر را دارند که بعد از مدتی ممکن است کفش شما در پا جا باز کند ولی این فقط یک تصور اشتباه می باشد و هر گز کفشی را که در پایتان احساس راحتی می کنید هر گز خریداری نکنید.

توجه به عرض کفش

کفش ورزشی مردانه

  • همیشه توجه خریداران به سایز کفش است و کسی به عرض کفش خریداری شده خود دقت نمی کند در صورتی که کفش های ورزشی هم دارای عرض نیز می باشند که به شرح زیر می باشد:
  • 6E: خیلی خیلی پهن
  • 4E: خیلی پهن
  • 2E: پهن
  • D: عرض استاندارد
  • B: باریک
  • 2A: خیلی باریک

توجه به زمان خرید

بهتر است زمانی را که برای خرید کفش مناسب می گذارید را زمان مناسب انتخاب نمایید چون پاهای هر انسانی در طول روز دچار تورم می شود و بعد از ظهرها برای خرید کفش اقدام زمان مناسبی می باشد زیرا در طول روز به دلیل فعالیت و ایستادن قسمت تحتانی بدن بزرگتر خواهد شد.

امتحان کردن کفش در هنگام خرید

کفش ورزشی مردانه

حتما به هنگام خرید مطمئن شوید که وقتی بند های کفش یا کتونی ورزشیتان را می‌بندید، پنجه‌های پای‌ تان به آسانی توانایی حرکت کردن نیز دارند و پاشنه پاهای تان هنگام راه رفتن دچار لغزش نمی شود.

از این رو برای سالم ماندن پاهای تان مهم ترین نكته استفاده از كفش مناسب و مخصوص هر فعالیت است، چرا كه هر فعالیتی نیروهای مختلفی به پا وارد می آورد كه اگر این نیروها به وسیله كفش مخصوص به خوبی مهار نشود، آسیب های بسیاری متوجه پا و سایر اعضای بدن خواهد شد.